Srbija / srpski
Postavite oglas

Biće nam drago da stupimo u kontakt sa vama!

Pošalji poruku

Pažnja! Ne prodajemo opremu i rezervne delove, za sva pitanja obratite se direktno prodavcima, kontakt podaci su navedeni u svakom oglasu.
Molimo proverite broj telefona: mora biti naveden u međunarodnom formatu sa pozivnim brojem države.
Najčešća pitanja
Kako vratiti pristup nalogu?
Ako ste se registrovali putem e-maila i zaboravili lozinku, pristup možete obnoviti ako odaberete opciju “obnova lozinke”.
Važno je! Prijavljujte se putem OAuth (Facebook, Google i drugi) da ne biste izgubili pristup svom nalogu.
Kako postaviti oglas?

Kliknite na dugme “Postavite oglas” i izaberite jednu od opcija: jednokratno postavljanje ili stalna prodaja opreme.
Zatim izaberite kategoriju, dodajte opis, fotografije i video zapise, ostavite svoje kontakt podatke.
Da biste povećali broj pregleda, preporučujemo vam da dodate detaljan opis i fotografije visoke rezolucije.

Kako mogu osigurati svoj nalog?

Vodite brigu o sigurnosti vašeg profila na portalu. Koristite sledeće savete kako biste izbegli gubitak pristupa svom nalogu:

  • Najjednostavniji, najprikladniji i najsigurniji način za autorizaciju korisnika je autorizacija OAuth. Ovaј metod vam omogućava da se prijavite na svoj nalog preko profila za društvene mreže.
  • Nemojte nikome davati korisnička imena i lozinke. Samo ih vlasnik naloga može znati.
  • Ne šaljite informacije o nalogu kao odgovor na e-poštu. Autoline nikada pita za njihov prenos.
Kako kontaktirati prodavca iz druge zemlje?

Nakon što ste pronašli zanimljivu ponudu, kontaktirajte prodavca na bilo koji prikladan način: nazovite brojeve kontakata, napišite poruku putem obrasca za kontakt ili u instant mesendžerima.

Imajte na umu da će vaša poruka automatski biti prevedena na jezik prodavca prilikom komuniciranja putem obrasca.

Svi prodavci imaju iskustvo u međunarodnoj prodaji i rade sa upitima iz bilo koje zemlje i na bilo kom jeziku.

Kako mogu da proverim prodavca?

Ako odlučite da kupite opremu po niskoj ceni, proverite da li komunicirate sa pravim prodavcem. Saznajte više o vlasniku opreme. Jedan od načina prevare je da se predstavi kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.

Kako mogu proveriti cenu?

Pre nego što odlučite da napravite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumeli prosečnu vrednost izabranog modela opreme. Ako je cena ponude koja vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmotrite je. Značajna razlika u ceni može ukazati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da izvrši prevaru.

Ne kupujte proizvode čija je cena suviše različita od prosečne cene slične opreme.

Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unapred. U slučaju sumnje, ne bojte se da pojasnite detalje, tražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, proverite autentičnost dokumenata i postavjate pitanja.

Linemedia
Slovenija
Slovenija
Pon. - Pet. 9.00 - 17.00
+386 828 80121
+386 828 ... Prikaži
Naručite poziv
Molimo proverite broj telefona: mora biti naveden u međunarodnom formatu sa pozivnim brojem države.
Vaši konsultanti
Emanuela Budiuk
+381616899236
+3816168 ... Prikaži
Tomislav Turnsek
+386 828 801 21
+386 828 ... Prikaži
Jezici:
srpski, engleski, hrvatski, bosanski, slovenski
Najčešća pitanja
Kako vratiti pristup nalogu?
Ako ste se registrovali putem e-maila i zaboravili lozinku, pristup možete obnoviti ako odaberete opciju “obnova lozinke”.
Važno je! Prijavljujte se putem OAuth (Facebook, Google i drugi) da ne biste izgubili pristup svom nalogu.
Kako postaviti oglas?

Kliknite na dugme “Postavite oglas” i izaberite jednu od opcija: jednokratno postavljanje ili stalna prodaja opreme.
Zatim izaberite kategoriju, dodajte opis, fotografije i video zapise, ostavite svoje kontakt podatke.
Da biste povećali broj pregleda, preporučujemo vam da dodate detaljan opis i fotografije visoke rezolucije.

Kako mogu osigurati svoj nalog?

Vodite brigu o sigurnosti vašeg profila na portalu. Koristite sledeće savete kako biste izbegli gubitak pristupa svom nalogu:

  • Najjednostavniji, najprikladniji i najsigurniji način za autorizaciju korisnika je autorizacija OAuth. Ovaј metod vam omogućava da se prijavite na svoj nalog preko profila za društvene mreže.
  • Nemojte nikome davati korisnička imena i lozinke. Samo ih vlasnik naloga može znati.
  • Ne šaljite informacije o nalogu kao odgovor na e-poštu. Autoline nikada pita za njihov prenos.
Kako kontaktirati prodavca iz druge zemlje?

Nakon što ste pronašli zanimljivu ponudu, kontaktirajte prodavca na bilo koji prikladan način: nazovite brojeve kontakata, napišite poruku putem obrasca za kontakt ili u instant mesendžerima.

Imajte na umu da će vaša poruka automatski biti prevedena na jezik prodavca prilikom komuniciranja putem obrasca.

Svi prodavci imaju iskustvo u međunarodnoj prodaji i rade sa upitima iz bilo koje zemlje i na bilo kom jeziku.

Kako mogu da proverim prodavca?

Ako odlučite da kupite opremu po niskoj ceni, proverite da li komunicirate sa pravim prodavcem. Saznajte više o vlasniku opreme. Jedan od načina prevare je da se predstavi kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.

Kako mogu proveriti cenu?

Pre nego što odlučite da napravite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumeli prosečnu vrednost izabranog modela opreme. Ako je cena ponude koja vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmotrite je. Značajna razlika u ceni može ukazati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da izvrši prevaru.

Ne kupujte proizvode čija je cena suviše različita od prosečne cene slične opreme.

Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unapred. U slučaju sumnje, ne bojte se da pojasnite detalje, tražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, proverite autentičnost dokumenata i postavjate pitanja.